Кабіна гелікоптера АК1-3 надає можливість комфортно розташуватися двом членам команди. Ширина кабіни на рівні пліч 1200 мм (R-22 - 1055мм).
Велика площа засклення забезпечує неперевершений вид на всіх напрямках.
Ніяких Т-подібних органів управління!
Стандартні ручки курування, зрозумілі для пілотів всіх типів гелікоптерів.
Відсутність контр-зусиль органів управління діям пілота – своєрідний
"підсилювач керма автомобіля".
АК1-3 оснащено ефективною системою підігріву салону та системою вентиляції, що дозволяє з комфортом пілотувати в умовах холодного клімату.
Двигун гелікоптера АК1-3. Потужний, 156 кс, інжекторний двигун Субару рідинного охолодження, що чудово зарекомендував себе на тисячах повітряних суднах по всьому світові.
Двигун Субару EJ-25 було обрано у якості силової установки завдяки його неперевершеній надійності, низькому рівню вібрації, низько розташованому центру мас та економічності, завдяки використанню бензину АІ-95.